صفحه اصلی
معرفی شرکت
خدمات و محصولات
تجهیزات ماکروویو
وایرلس
شبکه
شبکه های ماهواره ای
FTTx
دکل های مخابراتی
پشتیبانی
واحد تعمیرات
گالری
مقالات و آموزش
تماس با ما
پروژه های در دست اجرا:
سکاف:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت وراوی
شرکت انهار:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت هما
نفت خیز جنوب :تامین ،نصب و راه اندازی لینک رادیویی
انتقال گاز منطقه 1 (خوزستان ) : تهیه تجهیزات مایکروویو برند SM باند 8
شرکت انتقال گاز منطقه 2 (اصفهان ) : تهیه و تعویض فیدر آنتن مایکروویو
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون : فروش تجهیزات مخابراتی تترا
شرکت توزیع برق مازندران :تامین و نصب و را ه اندازی 3لینک رادیو باند UHF در ساری
افرانت : فروش 4 لینک تجهیزات مایکروویو برند SM باند 38
شرکت زیر ساخت هرمزگان : جمع آوری دکل خود ایستای 60 متری جزیره هنگام
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان :انصب و راه اندازی 2 لینک رادیویی مخابراتی قاسم کوری و هفتکل / بیمارستان نفت و مخابرات ولیعصر
بانک مسکن : فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات مایکروویو برند SM باند 24GHZ
بانک ملی :نصب و را ه اندازی لینک مایکروویو برند SM باند 24GHz
بانک ایران زمین
اجرای دکل نیروگاه متمرکز پارس جنوبی
شرکت انتقال گاز منطقه 5 ( شیراز ) : فوش تجهیزات مایکروویو SM باند 8
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون : فروش تجهیزات رادیویی مایکروویو برند SM باند 8
کابل کواکسیال RG213
تجارت الكترونيك
شبكه و امنيت
مخابرات
آمار نفوذ اینترنت در تجارت و اقتصاد
اینترنت، تحولات عظیمی را در توسعه تکنولوژی به وجود آورده است در این میان، اقتصاد نیز به عنوان یکی از جدی ترین بهره برداران اینترنت و فناوری های نوین خود را مطرح کرده است.به گزارش ایتنا از مهر، تاریخ دنیای مدرن به واسطه ظهور و بروز تحولات جدید دستخوش تغییر و دگرگونی شده است. همان طور که ماشین بخار در زمان خود، تحولی در دنیای صنعت و به دنبال آن اقتصاد به وجود آورد؛ ظهور اینترنت نیز تغییرات بزرگی را با خود به دنبال داشت. بیل گیتس در یکی از کتاب های خود از اینترنت با اصطلاح quot;جاده ای به سوی آیندهquot; یاد می کند.* ورود اینترنت به اقتصاد با نام quot;تجارت الکترونیکquot;تجارت الکترونیک به آن دسته از خرید و فروش کالا یا خدماتی اطلاق می شود که خریدار، کالا یا خدمت مورد نظر خود را از طریق اینترنت و سایت های تجارت الکترونیک انتخاب و از همین طریق نیز آن را خریداری می کند. تجارت الکترونیک که در ابتدای این قرن همچنان در حاشیه قرار داشت، در سال های اخیر مسیر توسعه و گسترش را در پیش گرفته است.اگرچه سهم خرید کالا یا خدماتی که از طریق تجارت الکترونیک عرضه می شوند، نسبت به کل هزینه های مصرفی هنوز اندک است اما نفوذ تجارت الکترونیک در خرید و فروش برخی کالاها یا خدمات (کالاها، اقلام فرهنگی، خدمات مسافرتی و سایر موراد) بسیار مهم تر ارزیابی می شود.nbsp;آماری از نفوذ اینترنت در تجارت و اقتصاددر سال ۲۰۰۹، سی و هفت درصد از اروپایی های شانزده تا هفتاد و چهار ساله، خرید یا سفارش اینترنتی داشته اند. آمارها حاکی از ورود اینترنت به تجارت و اقتصاد را نشان می دهند به طوری که تنها در یک سال، پنج درصد و طی پنج سال یعنی از ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹، هفده درصد افزایش را ثبت کرده اند. در سال های آینده، توسعه تجارت الکترونیک به تدریج سریع تر نیز پیش خواهد رفت.nbsp;آمار باورنکردنی از معاملات آنلاین در سال ۲۰۲۰، آمار معاملات آنلاین از مرز صد و ده میلیارد یورو عبور می کند. به طور طبیعی، این محاسبات بسیار شکننده و آسیب پذیر هستند اما تا حد قابل توجهی ریتم توسعه بخش بازار را طی ده سال آینده تعیین می کنند.nbsp;اینترنت، مرزهای تجارت را محو می کند تجارت الکترونیک دیگر به مرزهای جغرافیایی محدود نمی شوند. با استفاده از خدمات الکترونیک حتی شرکت های کوچک نیز می توانند به بازارهای جهانی دسترسی یابند و خدمات یا کالاهای خود را بفروشند یا مواد مورد نیازشان را خریداری کنند. از سوی دیگر با استفاده از این امکان، محدودیت زمانی نیز از میان می رود زیرا ارائه خدمات اینترنتی در تمام روزهای هفته و به صورت بیست و چهار ساعته امکان پذیر است.nbsp;بی اعتمادی نسبت به اینترنت در تجارتیکی از مهم ترین معایب تجارت الکترونیک این است که هنوز اینترنت به زندگی شخصی بسیاری از افراد راه پیدا نکرده و علت این امر نیز می تواند نداشتن آگاهی یا بی اعتمادی نسبت به فناوری های روز باشد. عدم اعتماد به اعتبار معاملات تجاری در اینترنت را می توان به عنوان چالشی بزرگ مطرح کرد. عده ای از مردم نیز نمی خواهند اطلاعات شخصی و خصوصی خود را برای سوال های امنیتی که در سایت های اینترنتی پرسیده می شود، افشا کنند. بارها دیده شده حتی آنهایی که از سطوح اجتماعی بالایی برخوردار بوده اند نیز پرسش هایی درباره مشروعیت و اعتبار سایت های تجارت الکترونیک پرسیده اند که پرسش ها نشانه ای از بی اعتمادی آنها به دنیای تجارت الکترونیک را برملا می سازد.
منبع خبر:
ایتنا